Genius Universitatis: specjaliści od marketingu i promocji uczelni nagrodzeni

Źródło: materiały prasowe
Źródło: materiały prasowe

Specjaliści od marketingu i promocji uczelni otrzymali nagrody Genius Universitatis. Dzięki ich kreatywności szkoły wyższe skutecznie rekrutowały studentów na rok akademicki 2021/2022 mimo wielu niesprzyjających okoliczności - uzasadnia Fundacja Edukacyjna „Perspektywy".

Konkurs wymyśliła i organizuje Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”. Kapituła konkursu bierze pod uwagę pięć kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność pomysłu z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetykę i wartości artystyczne oraz umiejętny dobór narzędzi.

W kategorii content marketing zwyciężył Uniwersytet SWPS za serię webinarów i podcastów „Projekt Azja”. Miejsce II zajął Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, a trzecie - Collegium Da Vinci.

W kategorii event na pierwszym miejscu znalazł się Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, nagrodzony za cykliczne wydarzenie East Design Days. Na II miejscu jest Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, a na III Politechnika Gdańska.

W kategorii gadżet triumfatorem został Uniwersytet SWPS za imienne logo dla każdego studenta, kolejne miejsca zajęły Uniwersytet Opolski i Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych.

W kategorii kampania w mediach społecznościowych zwyciężył Uniwersytet Wrocławski, na miejscu II jest Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, na III - Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki.

Najlepszy serwis rekrutacyjny ma Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Jeden z jurorów stwierdził, że jest to „Poziom top amerykańskich uczelni”. W tej kategorii mnie przyznano II ani III miejsca.

W kategorii video online pierwsze miejsce zdobyła Politechnika Wrocławska za serial „Nauka do potęgi”. Na drugim miejscu jest Uczelnia Łazarskiego, a na III Uniwersytet Medyczny w Łodzi.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu otrzymał nagrodę Best Genius za „pszczeli mural”, który powstał na jednej ze ścian uczelnianego budynku w samym centrum Wrocławia. Jego integralną częścią jest dwadzieścia domków dla pszczół murarek – łagodnych, bezpiecznych dla ludzi owadów, które doskonale radzą sobie z zapylaniem roślin.

W kategorii reklama prasowa nagród w tym roku nie przyznano.

W konkursie oceniano prace zgłoszone przez 38 uczelni z całej Polski. Laureatów w siedmiu kategoriach ogłoszono w czasie gali zorganizowanej w ramach XXXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego PERSPEKTYWY 2022.

Więcej informacji: https://genius.perspektywy.pl/

PAP - Nauka w Polsce

ekr/

Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.

Czytaj także

  • Źródło: Loreal-Unesco/ Fot. Marcin Oliva Soto

    Sześć wybitnych polskich badaczek z nagrodą L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki

  • 06.04.2024. Na zdjęciu Marek Safjan. PAP/Marcin Obara

    Prof. Marek Safjan doktorem honoris causa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

Przed dodaniem komentarza prosimy o zapoznanie z Regulaminem forum serwisu Nauka w Polsce.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera