Festiwal Nauki w Warszawie został laureatem Nagrody Głównej w konkursie Popularyzator Nauki. Jego dyrektorka dr Zuzanna Toeplitz podkreśliła w Studiu PAP, że jednym z głównych celów przedsięwzięcia jest umożliwianie uczestnikom zadawania pytań, np. po co się coś bada albo co z tych badań wynika.
Festiwal Nauki w Warszawie został laureatem Nagrody Głównej w konkursie Popularyzator Nauki. Jego dyrektorka dr Zuzanna Toeplitz podkreśliła w Studiu PAP, że jednym z głównych celów przedsięwzięcia jest umożliwianie uczestnikom zadawania pytań, np. po co się coś bada albo co z tych badań wynika.
Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.