Fot. Adobe Stock

Śląskie/ W Gliwicach odbyła się Ogólnopolska Konferencja Akademickich Biur Karier

Perspektywa rozwoju Akademickich Biur Karier, współpraca z pracodawcami i sektorem prywatnym, wsparcie dla studentów i doktorantów - to tematy, które zostały poruszone podczas czwartkowej Ogólnopolskiej Konferencji Akademickich Biur Karier na Politechnice Śląskiej.

  • 43 mln zł na wsparcie akademickich biur karier przeznaczyło NCBR

    W sumie 43 mln zł przeznaczono na wsparcie akademickich biur karier w konkursie ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). W środę w Warszawie spotkali się przedstawiciele takich biur z całej Polski. Podczas V Kongresu Akademickich Biur Karier rozmawiają o zmianach na rynku pracy

  • Raport: Akademickie Biura Karier niewystarczająco efektywne

    Akademickie Biura Karier działają już na trzech czwartych uczelni wyższych w Polsce. Ich efektywność ograniczają jednak braki kadrowe i niewystarczające środki finansowe - wynika z raportu Rzecznika Praw Absolwenta poświęconemu działalności tych biur.

  • W Warszawie trwa I Kongres Akademickich Biur Karier

    Uczelnie muszą ujednolicić metody monitoringu losów swoich absolwentów. Pozwoli to porównywać dane i uzyskać całościowy obraz sytuacji polskich absolwentów - mówili w czwartek w stolicy uczestnicy I Kongresu Akademickich Biur Karier.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera