rezerwat archeologiczny gród

Ukończony budynek kuźni, fot. materiały prasowe

Muzealnicy tworzą średniowieczną kuźnię

Kowadła, młoty, szczypce, miechy, przecinaki, nożyce – to tylko część narzędzi, których nadal brakuje do wyposażenia rekonstrukcji kuźni sprzed tysiąca lat. Jeszcze do 18 września pracownicy Rezerwatu Archeologicznego Gród w Grzybowie (woj. wielkopolskie) zachęcają do wsparcia finansowego akcji.

  • Ukończony budynek kuźni, fot. materiały prasowe

    Muzealnicy tworzą średniowieczną kuźnię

    Kowadła, młoty, szczypce, miechy, przecinaki, nożyce – to tylko część narzędzi, których nadal brakuje do wyposażenia rekonstrukcji kuźni sprzed tysiąca lat. Jeszcze do 18 września pracownicy Rezerwatu Archeologicznego Gród w Grzybowie (woj. wielkopolskie) zachęcają do wsparcia finansowego akcji.

  • W weekend spotkanie z żywym średniowieczem

    Gra wojenna wojowników z okresu X i XI wieku, czyli z czasów formowania się państwa polskiego, odbędzie się w sobotę i niedzielę (23 – 24 sierpnia) na terenie Rezerwatu Archeologicznego Gród w Grzybowie (woj. wielkopolskie).

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera