Uczelnie i instytucje

Nowość na WSE - podyplomowe studia o marketingu w sieci

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe na kierunku <strong>&quot;Marketing w sieci&quot;</strong> już od marca rozpoczynają się w Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Jak informuje rzecznik prasowa uczelni Agata Motyl, nadrzędnym celem studiów jest oferowanie aktualnej, sprawdzonej i rzetelnej wiedzy na temat wykorzystania zmian zachodzących w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów- konsumentów.

"Ojcem chrzestnym" inicjatywy jest Mateusz Tułecki, pracownik Katedry Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, założyciel Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych (RAII). Władze WSE podkreślają, że oferta studiów jest skierowana do szerokiego grona odbiorców: menedżerów marketingu, informatyków, programistów, grafików, specjalistów ds. reklamy oraz wszystkich tych, którzy w Internecie upatrują szansę na sukces i rozwój zawodowy.

Agata Motyl dodaje zaś, że jednym z największych atutów nowych studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra o dużym doświadczeniu na różnych stanowiskach w branży internetowej. Swoją wiedzą ze słuchaczami podzielą się m.in. Dominik Kaznowski (z firm Xevin Colsulting i Nasza-Klasa), Marcin Jagodziński (Blip.pl, Gadu-Gadu S.A.), Sebastian Łuczak (Eskadra Publica), Paweł Sala (Opcom Grupa Eskadra), Michał Nowak (Onet) i Dawid Szczepaniak (Pride&Glory Interactive).

Jak zapewnia uczelnia, osoba kończąca studia będzie umiała projektować i przeprowadzać kampanie reklamowe on-line, przeprowadzać projekty badawcze w Internecie, wykorzystywać najnowsze trendy w sieci w działalności marketingowej. Absolwenci studiów opanują też podstawy grafiki i animacji 3D, znajomość podstaw funkcjonowania sieci pod kątem technologicznym, wykorzystanie wyszukiwarek, technologii mobilnych, e-maili i pozycjonowania w marketingu, wdrażanie kampanii PR w sieci, analizę społecznego wymiaru Internetu, podstawy prawne funkcjonowania serwisów i prowadzenie kampanii w sieci, tworzenie rozwiązań commerce (sklepów internetowych) oraz zarządzanie zespołem projektowym.

Nauka na "Marketingu w sieci" potrwa dwa semestry. W sumie obejmować będzie 208 godzin zajęć i zakończy się obroną pracy dyplomowej.

Dokumenty rekrutacyjne można składać do 27 lutego. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty: podanie wypełnione on-line, odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, 2 zdjęcia w formacie legitymacyjnym, kserokopię dowodu osobistego lub paszportu oraz dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Pełna oferta rekrutacyjna studiów podyplomowych znajduje się stronie internetowej: http://www.wse.krakow.pl/pl/rekrutacja/studia_podyplomowe/s,czytaj

PAP - Nauka w Polsce, Katarzyna Czechowicz

agt/bsz

Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.

Czytaj także

Przed dodaniem komentarza prosimy o zapoznanie z Regulaminem forum serwisu Nauka w Polsce.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera