Fot. Fotolia

Trwa trzecia edycja konkursu „Tłumacze na start”

Studenci filologii i lingwistyki zmierzą się w konkursie "Tłumacze na start". W ramach konkursu poznawać będą warsztat pracy tłumacza i zapoznają się ze specyfiką przekładów biznesowych.

  • Poszukiwani studenci-wynalazcy

    Studenci, którzy już podczas studiów byli twórcami lub współtwórcami wynalazku, wzoru użytkowego lub przemysłowego zgłoszonego do ochrony, mogą wziąć udział w Ogólnopolskim Konkursie Student-Wynalazca. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2014 r.

  • Ostatnie chwile, by zawalczyć o Złoty Medal Chemii

    Młodzi chemicy, którzy uzyskali w ubiegłym roku akademickim tytuł licencjata lub inżyniera do18 października mogą zgłaszać się do udziału w konkursie o Złoty Medal Chemii. Na zwycięzcę czeka 10 tys. zł.

Najpopularniejsze

  • 12.12.2025. Uczestnicy gali wręczenia nagród XXI edycji ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki, 12 bm. w Centrum Prasowym PAP w Warszawie. Spośród 24 finalistów wyłoniony został zwycięski naukowiec, animator, instytucja, zespół i przedstawiciel mediów, popularyzujący naukę. Kapituła wskazała także laureata nagrody głównej i dwóch wyróżnień. Konkurs Popularyzator Nauki organizowany jest przez serwis Nauka w Polsce, wydawany przez Fundację Polskiej Agencji Prasowej. PAP/Albert Zawada

    Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Prof. Ignatowicz: niektóre gatunki owadów przez wieki miały reputację złowieszczych

  • W piątek poznamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera