Fot. Fotolia

Webinar „Rola sojuszu nauki i biznesu w rozwoju technologii medycznych w Polsce” - już w poniedziałek

Współpraca między nauką i biznesem na rzecz rozwoju techniki medycznej będzie tematem webinaru z cyklu „Teraz polska nauka”, który odbędzie się w poniedziałek 26 kwietnia. Organizatorem jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator konkursu „Teraz Polska”.

  • Fot. Fotolia

    Prof. Henryk Skarżyński /Kandydat w konkursie Popularyzator Nauki 2012

    Przekonał Polaków, jak ważne są badania przesiewowe słuchu u dzieci. Prof. Henryk Skarżyński - lekarz otolaryngolog, audiolog i foniatra jest kandydatem - w kategorii Naukowiec/Instytucja Naukowa - w VIII edycji konkursu "Popularyzator Nauki", organizowanego przez serwis Nauka w Polsce Polskiej Agencji Prasowej oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera