50 uczelni kandyduje w konkursie na najlepszą kampanię rekrutacyjną

Fot. Fotolia
Fot. Fotolia

50 uczelni zgłosiło się do konkursu Genius Universitatis 2016 na najlepszą kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Łącznie 171 przesłanych prac ubiega się o zwycięstwo w kategoriach takich jak: reklama prasowa, gadżet promocyjny, film promujący uczelnię. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 26 lutego.

Konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej - Genius Universitatis 2016 - już po raz piąty organizuje Wydawnictwo Perspektywy we współpracy z portalem Marketing przy Kawie. Konkurs ma charakter otwarty - jest adresowany do wszystkich polskich uczelni.

Do konkursu zgłosiło się 50 uczelni, w tym trzy wydziały. Do sześciu konkursowych kategorii zakwalifikowano 171 prac, spełniających warunki regulaminu konkursu.

W kategorii "reklama prasowa wspierająca rekrutację" rywalizuje 21 prac konkursowych. W kategorii "event wspierający rekrutację" szanse na zwycięstwo ma 31 prac. 25 prac konkursowych zgłoszono w kategorii "gadżet promocyjny wspierający rekrutację". W kategorii "fanpage uczelni na Facebooku" o wygraną ubiega się 36 prac konkursowych. Szansę na zwycięstwo za "film promujący uczelnię" ma 35 prac, a 23 prace konkursowe zgłoszono w kategorii "rekrutacyjny serwis internetowy".

Po trzech zwycięzców w każdej z konkursowych kategorii wyłoni kapituła konkursu. Wśród kryteriów, które uwzględni jury będą: nowatorstwo pomysłu, spójność stosowanego narzędzia marketingowego z deklarowanym hasłem i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter narzędzia przekazu informacji rekrutacyjnej, estetyka i wartość artystyczna wykonania.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w Warszawie podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2016, który odbędzie się w piątek 26 lutego. Przedstawiciele działów promocji szkół wyższych będą mogli wziąć udział w poprzedzającym galę seminarium: Mówić nie wystarczy, trzeba wiedzieć co, gdzie i do kogo?!

Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie: http://perspektywy.pl/genius/

PAP - Nauka w Polsce

ekr/ mki/

Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.

Czytaj także

  • 19.11.2025. Wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego prof. Marek Gzik (2P), europosłowie Borys Budka (2L), Michał Kobosko (3P), marszałek Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska (3L), zastępca szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Jakub Stefaniak (P) i moderator Marek Kacprzak (L) na I Kongresie Nauka dla Biznesu, 19 bm. w centrum EXPO XXI w Warszawie. Celem wydarzenia jest zacieśnienie współpracy środowisk akademickich z przedsiębiorcami, wypracowanie nowych patentów i wdrożeń, wzmacniających polską gospodarkę. PAP/Marcin Obara

    O innowacjach, które wymagają deregulacji, zaufaniu i swobodzie badań - na kongresie Nauka dla Biznesu

  • Fot. Adobe Stock

    Wrocław/ Ranking GRAS 2025: trzy dyscypliny Politechniki Wrocławskiej najlepsze w Polsce

Przed dodaniem komentarza prosimy o zapoznanie z Regulaminem forum serwisu Nauka w Polsce.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera