Zwycięzcy europejskiego finału Google Online Marketing Challenge 2017; Źródło: UAM

Zwycięstwo polskich studentów w europejskim finale Google Online Marketing Challenge

Stworzenie kampanii marketingowej internetowego sklepu z elektroniką przyniosło studentom z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zwycięstwo w europejskim finale Google Online Marketing Challenge 2017. Kolejne dwa zespoły z UAM znalazły się w finałowym europejskim Top 5 i półfinałowym Top 15. W Top 15 Europy znalazły się również trzy zespoły z SGH.

  • Warszawscy studenci zwycięzcami konkursu marketingowego Google'a

    Zespół studentów z warszawskich uczelni zwyciężył w międzynarodowym konkursie Google Online Marketing Challenge 2014. Polacy w swoim zwycięskim projekcie poprowadzili kampanię marketingową dla klubu piłkarskiego Legia Warszawa.

  • Sukces Polaków w światowym konkursie marketingu internetowego (aktl.)

    Zespół studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu im. A. Mickiewicza okazał się najlepszy w Europie w jednej z kategorii konkursu marketingu internetowego Google Online Marketing Challenge (GOMC).

Najpopularniejsze

  • Warszawa, 02.12.2024. Logo projektu autorstwa grafika Andrzeja Pągowskiego. Fot. PAP/Albert Zawada

    Kołyska Newtona i fontanna łańcuchowa wśród 30 pokazów misji IGNIS

  • Na recyklingu tekstyliów da się zrobić biznes, ale potrzeba badań

  • Naukowcy opracowali metodę, która ma przyspieszyć planowanie radioterapii

  • MKiŚ: punkty zbierania odpadów nie prowadzą przetwarzania odpadów tekstylnych

  • Polska flaga i pierogi już w kosmosie. Jak spakować się na misję kosmiczną?

  • Adobe Stock

    BiH/ Rośnie liczba zakażonych "szczurzą gorączką", media donoszą o szczurach wielkości kotów

  • Dieta śródziemnomorska może ułagodzić drażliwe jelito

  • Badania: u kobiet z „gęstymi piersiami” nowe metody obrazowania pozwalają lepiej wykrywać raka

  • Copernicus: dym z kanadyjskich pożarów dodarł do Europy

  • Pokazano najbardziej szczegółowe obrazy korony słonecznej

EPA/DANIEL IRUNGU 05.06.2025

Na recyklingu tekstyliów da się zrobić biznes, ale potrzeba badań

Zużyte tekstylia można poddać recyklingowi, czyli przerobić na inne produkty. Według ekspertek z Politechniki Łódzkiej potencjał na biznes jest duży, ale potrzebne są badania. Najważniejsza jest jednak zmiana świadomości obywateli - przekonanie ich, że zbiórka tekstyliów ma sens.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera