Noc w Instytucie Lotnictwa w Warszawie 2024 (mr) PAP/Leszek Szymański

10 października Noc w Instytucie Lotnictwa: Sławosz, symulatory, samoloty

Spotkanie z astronautą Sławoszem Uznańskim-Wiśniewskim, możliwość obejrzenia jedynego w Europie samolotu szkoleniowego PZL M-26 Iskierka, symulatory lotów, pokazy łazików i robotów - to atrakcje Nocy w Instytucie Lotnictwa, która zaplanowana jest na 10 października w Warszawie.

  • Źródło: materiały prasowe
    Popularyzacja

    Noc lotniczych atrakcji w Warszawie

    W nocy 7 października podczas Nocy w Instytucie Lotnictwa w Warszawie odbędą się otwarte dla publiczności pokazy odpalania silników lotniczych, spotkania z pilotami, skoczkami spadochronowymi, naukowcami budującymi rakiety, drony i statki powietrzne, na wystawach prezentowane będą unikalne samoloty, m.in. Lim-2, a wśród śmigłowców Bölkow Bo-105.

  • Fot. materiały prasowe
    Popularyzacja

    10. Noc w Instytucie Lotnictwa wokół tajemnic kosmosu

    Tajemnice kosmosu będą motywem przewodnim tegorocznej 10. Nocy w Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Ryk silników na pokazach lotów, wirtualne podróże na orbitę czarnej dziury, spotkanie z Arturem Chmielewskim - Polakiem pracującym m.in. przy projekcie Rosetta i inne atrakcje zaplanowano na 11 października.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera