Fot. Fotolia

Memy i virale: co zyska popularność w Internecie? Przewidzi to algorytm

Czy można przewidzieć, czy jakiś materiał zyska popularność w sieci, czy niekoniecznie? Być może tak! Nad algorytmem, który odróżni materiały, które mają szansę stać się hitem od tych o mniejszym potencjale dla masowego odbiorcy, pracują naukowcy z Politechniki Warszawskiej.

Najpopularniejsze

  • Fot. Wikipedia/ domena publiczna

    O czym pisali do siebie Maria Skłodowska-Curie i Albert Einstein? Wychodzi książka ze zbiorem ich listów

  • Naukowcy z PAN zabiegają o przygotowanie polsko-ukraińskiego podręcznika do historii

  • Naukowcy opracowali nową koncepcję projektowania półprzewodników organicznych

  • Najstarsze, największe, najważniejsze - znamy zwycięzców „Archeologicznych Sensacji 2024"

  • Wrocław/ Jony srebra wprowadzone do biomateriałów w stomatologii zmniejszają ryzyko infekcji

  • EPA/MICHAEL GONZALEZ  16.01.2025

    USA/ Rakieta Starship rozpadła się podczas siódmego lotu testowego

  • Pamięć jak sito: fałszywe wspomnienia nie tak łatwo wszczepić

  • Dokarmianie wiewiórek zmieniło budowę ich czaszek

  • Indie/ Pierwszy test dokowania dwóch satelitów zakończony sukcesem

  • Białko MCJ kluczowe dla spalania tłuszczu

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: Blue Monday nie istnieje; to chwyt marketingowy

Blue Monday, rzekomo najbardziej depresyjny dzień w roku, który przypada w trzeci poniedziałek stycznia, nie istnieje – przypomina psycholożka dr Magdalena Nowicka z Uniwersytetu SWPS. Był to chwyt marketingowy i został wyznaczony bez użycia rzetelnej metodologii naukowej.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera