Studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zajęli 1. miejsce w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018.
Studenci przygotowali i przeprowadzili trzytygodniową kampanię marketingową online dla firmy Ogarniamprad.pl, oferującej platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Podczas konkursu studenci przygotowali m.in. raporty: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio - poinformowała sekcja prasowa UAM.
W skład zwycięskiego zespołu wchodzą kapitan - Mateusz Halicki z UEP oraz Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa z UAM. Opiekunem zespołu jest dr Wojciech Czart (UAM). W poprzedniej rundzie drużyna okazała się też najlepszą w Europie i tym samym zakwalifikowała się do rundy finałowej, której wyniki ogłoszono w nocy z 17 na 18 września.
W tym roku w konkursie GOMAC mogli wziąć udział tylko studenci pod opieką profesorów zrzeszonych w społeczności Global Online Marketing Academics (GOMA). Członkami GOMA jest ponad stu profesorów marketingu internetowego i technologii online z całego świata, m.in. członków Google OMC Global Academic Panel oraz profesorów z GOMC Academics. W GOMAC 2018 wzięli udział studenci z najlepszych uniwersytetów, którzy w poprzednich latach zajmowali pierwsze pozycje w świecie i regionie, w finałowym Top 5, czy półfinałowym Top 15 GOMC.
Kolejni poznańscy studenci rozpoczęli już przygotowania do następnej edycji konkursu GOMAC: przygotują oni i poprowadzą kampanię online dla niemieckiej firmy IBS GMBH GEO-CAD, oferującej system rezerwacji noclegów dla pracowników, m.in. w Polsce i Niemczech.
PAP - Nauka w Polsce
Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.