Fot. Adobe Stock

Trwa plebiscyt Uniwersytetu Warszawskiego na słowo roku 2024

Do 31 grudnia 2024 r. trwa głosowanie w plebiscycie Uniwersytetu Warszawskiego na słowo w najlepszy sposób określające minione dwanaście miesięcy.

  • Fot. materiały prasowe MNiSW

    Prof. Henryk Skarżyński zwycięzcą plebiscytu "Nauka to wolność"

    Wszczepienie implantów leczących głuchotę przez zespół prof. Henryka Skarżyńskiego to najważniejsze naukowe wydarzenie ostatnich 25 lat - uznali internauci uczestniczący w plebiscycie "Nauka to wolność", zorganizowanym przez resort nauki.

  • Dobiega końca plebiscyt MNiSW na naukowe osiągnięcie 25-lecia

    Odkrycie śladów najstarszych czworonogów, technologia wytwarzania grafenu, otwarcie Centrum Nauki Kopernik znalazły się wśród polskich dokonań nominowanych w plebiscycie na najważniejsze naukowe wydarzenie ostatnich 25 lat "Nauka to wolność". Głosowanie w plebiscycie, który ogłosił resort nauki, potrwa do północy 3 czerwca.

  • Resort nauki ogłosił plebiscyt na naukowe osiągnięcie 25-lecia

    Odkrycie śladów najstarszych czworonogów, technologia wytwarzania grafenu, otwarcie Centrum Nauki Kopernik znalazły się wśród polskich dokonań nominowanych w plebiscycie na najważniejsze naukowe wydarzenie ostatnich 25 lat "Nauka to wolność". Plebiscyt ogłosił resort nauki.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera