jaskółki przedsiębiorczości

Fot. Fotolia

SMARTULA najlepszą "Jaskółką Przedsiębiorczości"

Autorzy platformy monitorującej pasiekę pszczelarską – SMARTULA zwyciężyli w konkursie "Jaskółki Przedsiębiorczości 2017” na najlepszy pomysł biznesowy studentów Politechniki Gdańskiej. Drugie miejsce zajął serwis nieruchomości łączący najemców z wynajmującymi, a trzecie robot do pomiarów gleby.

  • Fot. Fotolia

    Studenci Politechniki Gdańskiej mogą zdobyć pieniądze na własny biznes

    Pięć tys. zł oraz możliwość pozyskania inwestora gotowego wyłożyć kolejne 100 tys. zł - taka nagroda czeka na studentów Politechniki Gdańskiej, którzy będą mieli dobry pomysł na biznes i zwyciężą w konkursie „Jaskółki przedsiębiorczości”.

  • Fot. Fotolia

    Damian Szymański gdańską "Jaskółką przedsiębiorczości"

    Damian Szymański, student Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zajął pierwsze miejsce w konkursie "Jaskółki przedsiębiorczości", organizowanym przez tę gdańską uczelnię techniczną. Szymański jest autorem pomysłu portalu Forbot.pl, adresowanego do miłośników robotów.

  • Politechnika Gdańska szuka Jaskółek Przedsiębiorczości

    Studenci i doktoranci Politechniki Gdańskiej, którzy mają pomysł na własny nowatorski biznes, mogą wziąć udział w ósmej edycji konkursu Jaskółki Przedsiębiorczości. Do 23 grudnia powinni przesłać zgłoszenie, w którym opiszą swój pomysł. Najlepsi mają szansę na nagrody rzeczowe i merytoryczną opiekę ekspertów.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera