Fot. Fotolia

Manipulacja w reklamie online. Czy i jak okłamują nas reklamy w sieci?

Na jakie nowe sposoby reklamodawcy mogą manipulować klientem w sieci - w dobie influencerów, zawierających reklamy aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych? Analizuje to w swoich badaniach ekonomista prof. Jan W. Wiktor z UEK.

  • Fot. Fotolia

    Reklama warzyw i owoców sprawia, że chętniej po nie sięgamy

    Odpowiednia reklama może sprawić, że ludzie będą jedli więcej owoców i warzyw - wynika z badania opisanego w "American Journal of Health Promotion".

  • Fot. Fotolia
    Nagrody

    Indeks SWPS za reklamę "Mleka"

    Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Biolożka: odstrzał wilków przynosi więcej negatywów niż pozytywów

  • Archeolodzy o sztylecie znad Bałtyku: pospieszono się z publikacją niepewnych informacji

  • Dr Malinowski: upolitycznienie zabija dyskusje, nawet o popkulturze

  • Na terenie Polski żyje ok. 45 tysięcy par bocianów

  • W Puszczy Białowieskiej przybywa bobrów; dziś jest ich około 40 rodzin

  • Fot. Adobe Stock

    Samce muszek owocówek bardziej atrakcyjne po alkoholu

  • Leki takie jak Ozempic i Wegovy mogą znacznie zmniejszyć ryzyko demencji

  • W. Brytania/ Schwytano myszołowca, który atakował głównie wysokich i łysych w okolicach Luton

  • Azja Centralna/ W internecie trwa spór o pochodzenie etniczne średniowiecznych uczonych

  • Politico: Europa chce zyskać na odpływie naukowców z USA

Fot. Adobe Stock

W Puszczy Białowieskiej przybywa bobrów; dziś jest ich około 40 rodzin

Jeszcze w latach 80. ubiegłego wieku w Puszczy Białowieskiej bobrów praktycznie nie było. Od tamtego czasu populacja zaczęła się rozrastać i dziś tworzy ją około 40 rodzin – powiedział PAP ich badacz, dr Tom Diserens z Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera