Fot. Fotolia

Manipulacja w reklamie online. Czy i jak okłamują nas reklamy w sieci?

Na jakie nowe sposoby reklamodawcy mogą manipulować klientem w sieci - w dobie influencerów, zawierających reklamy aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych? Analizuje to w swoich badaniach ekonomista prof. Jan W. Wiktor z UEK.

  • Fot. Fotolia

    Reklama warzyw i owoców sprawia, że chętniej po nie sięgamy

    Odpowiednia reklama może sprawić, że ludzie będą jedli więcej owoców i warzyw - wynika z badania opisanego w "American Journal of Health Promotion".

  • Fot. Fotolia
    Nagrody

    Indeks SWPS za reklamę "Mleka"

    Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.

Najpopularniejsze

  • Źródło: Loreal-Unesco/ Fot. Marcin Oliva Soto

    Sześć wybitnych polskich badaczek z nagrodą L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki

  • Archeowieści – kompleksowo o ludzkich dziejach

  • Polscy naukowcy mają sposób na walkę z groźnym gronkowcem złocistym

  • Prof. Kaniewska: chcemy odstąpić od zmiany listy czasopism

  • Prezeska SPIN: centra nauki to żaden naukowy plac zabaw

  • 19.11.2024 EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH

    USA/ Test Starship: moduł nośny rakiety wbrew planom wylądował w Zatoce Meksykańskiej

  • Szósty lot testowy największej na świecie rakiety Starship - we wtorek wieczorem

  • Chiny/ Przeprowadzono zdalną operację histerektomii

  • W Pacyficznej Plamie Śmieci gromadzi się plastik z całego świata

  • Ptaki migrujące i pasażerowie na gapę: inwazyjne kleszcze mogą rozpowszechniać nowe choroby

 Kraków, 21.06.2024. Prezes Stowarzyszenia Społeczeństwo i Nauka SPiN Alicja Harackiewicz podczas gali otwarcia Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w Krakowie. PAP/Art Service

Prezeska SPIN: centra nauki to żaden naukowy plac zabaw

Centra nauki to coś o wiele więcej niż interaktywne wystawy – one są tylko punktem wyjścia do wszelkich innych działań na rzecz edukacji, aktywizacji społeczeństwa i budowania zaufania do nauki – wskazuje Alicja Harackiewicz, dyrektorka Centrum Nauki Experyment w Gdyni.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera