Dodane przez aslazak -

Tematem przewodnim inicjatywy będą Nowoczesne metody kształcenia. Uczestnicy wydarzenia pochylą się nad tematami dot. m.in. sztucznej inteligencji w procesie kształcenia, nowoczesnych aplikacji dydaktycznych czy study visits - metodzie kształcenia sprzyjającej integracji środowisk.

Główną ideą Dnia Jakości Kształcenia jest wymiana dobrych praktyk poprzez udział w interesujących wykładach i dyskusjach, które pozwolą na dzielenie się wiedzą, doświadczeniami i inicjatywami z zakresu poruszanej problematyki.

Podczas spotkania zostaną wręczone wyróżnienia homo didacticus – dla dydaktyków najlepiej ocenionych przez studentów (godz. 9.30). Równolegle odbędą się też warsztaty adresowane do nauczycieli akademickich UMCS, które pozwolą im na podniesienie kompetencji. Uczestnicy będą szkolić się z zakresu innowacyjnych metod dydaktycznych, debaty oksfordzkiej oraz komunikacji wizualnej z wykorzystaniem aplikacji on-line ThingLink.

Miejsce wydarzenia
Aula A116 na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS, ul. Głęboka 45, Lublin
Ważne dni
Off

Najpopularniejsze

  • 04.01.2020 PAP/Leszek Szymański

    Poniedziałkowe wybory rektora WUM nie odbyły się

  • Naukowcy sprawdzają, czy tramwaje mogą wspomóc miejską przyrodę

  • Minister nauki: przy malejącej liczbie studentów trzeba rozważać łączenie uczelni

  • Politechnika Opolska będzie kształcić specjalistów od wizerunku

  • Rektor WUM polecił dezaktywację systemu teleinformatycznego do głosowania w wyborach nowego rektora

  • Gorące jowisze to kategoria dużych gazowych planet o wielkości Jowisza; tu: Jowisz, Adobe Stock

    Zbadano, dlaczego niektóre planety spadają na gwiazdy

  • Teleskop Webba sfotografował Koński Łeb

  • Kanada/ Pierwszy w Kanadzie zabieg terapii genowej u pacjenta z demencją

  • Chile/ Rozpoczęło pracę najwyżej położone obserwatorium astronomiczne

  • Badanie brytyjskie: w wyborach ważny jest uśmiech

Fot. Adobe Stock

Ekspert: niektóre konie rozpoznają siebie w lustrze

Pewne zwierzęta mają rozwiniętą samoświadomość, ale trudno nam ją zmierzyć za pomocą prostego testu lustra. Podczas badania koni część z nich zachowała się w sposób, który sugerował, że rozpoznały siebie w lustrze - powiedział PAP dr Tomasz Smoleń z Katedry Kognitywistyki UJ.