Dodane przez mbarcz -

Pracownicy Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS oraz studenci Koła Dydaktyków MaFiI zapraszają uczniów szkół podstawowych, ponadpodstawowych oraz ich nauczycieli do udziału w obchodach Dnia Liczby Pi w Instytucie Matematyki UMCS.

W ramach wydarzenia odbędą się zajęcia warsztatowe popularyzujące matematykę i informatykę oraz wykład dla uczniów szkół podstawowych.

Uczniów szkół ponadpodstawowych zapraszamy do udziału w wykładach i warsztatach z matematyki i informatyki. Prosimy o osobne rejestracje na wybrane zajęcia. Jednocześnie chętni uczniowie mogą wziąć udział w turnieju szachowym odbywającym się od godziny 9:00 w Bibliotece WMFiI D2.

Jeżeli chcecie miło spędzić czas i zmierzyć się z matematycznymi wyzwaniami, to serdecznie zapraszamy!

Instytut Matematyki

pl. Marii Curie-Skłodowskiej 1
20-031 Lublin

Miejsce wydarzenia
Lublin, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Instytut Matematyki, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 1
Ważne dni
Off

Najpopularniejsze

  • 04.01.2020 PAP/Leszek Szymański

    Poniedziałkowe wybory rektora WUM nie odbyły się

  • Naukowcy sprawdzają, czy tramwaje mogą wspomóc miejską przyrodę

  • Minister nauki: przy malejącej liczbie studentów trzeba rozważać łączenie uczelni

  • Politechnika Opolska będzie kształcić specjalistów od wizerunku

  • Rektor WUM polecił dezaktywację systemu teleinformatycznego do głosowania w wyborach nowego rektora

  • Gorące jowisze to kategoria dużych gazowych planet o wielkości Jowisza; tu: Jowisz, Adobe Stock

    Zbadano, dlaczego niektóre planety spadają na gwiazdy

  • Teleskop Webba sfotografował Koński Łeb

  • Kanada/ Pierwszy w Kanadzie zabieg terapii genowej u pacjenta z demencją

  • Chile/ Rozpoczęło pracę najwyżej położone obserwatorium astronomiczne

  • Kwantowy efekt może stanowić sposób na ochronę mózgu przed chorobami

Fot. Adobe Stock

Ekspert: niektóre konie rozpoznają siebie w lustrze

Pewne zwierzęta mają rozwiniętą samoświadomość, ale trudno nam ją zmierzyć za pomocą prostego testu lustra. Podczas badania koni część z nich zachowała się w sposób, który sugerował, że rozpoznały siebie w lustrze - powiedział PAP dr Tomasz Smoleń z Katedry Kognitywistyki UJ.