Trochę techniki... i człowiek się gubi

<p>Połowa produktów, zwracanych przez klientów do sklepów jako zepsute, działa bez zarzutu. Nabywcy po prostu nie wiedzieli, jak z nich korzystać - wynika z badań holenderskich naukowców z politechniki w Eindhoven. </p>

 

Klienci nie przyznają się do niewiedzy. Częściej mówią, że produkt nie spełnił ich oczekiwań. Badania wykazały na przykład, że przeciętny Amerykanin potrzebuje 20 minut żeby odkryć, jak działa urządzenie, zanim się podda. Chodzi tutaj o nowoczesne urządzenia, np. odtwarzacze mp3 czy zestawy kina domowego.

Z nowymi technologiami nie radzą sobie nawet ci, którzy je sprzedają. W badaniu wzięła udział grupa menadżerów z firmy Philips. Po dwóch dniach korzystania z urządzeń większość z nich była sfrustrowana, gdyż nie potrafiła właściwie ich obsłużyć. MRT

Więcej informacji ciekawostkowych w Serwisie Rozmaitości PAP: http://rozmaitosci.pap.pl/demo

PAP - Nauka w Polsce
reo

Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.

Przed dodaniem komentarza prosimy o zapoznanie z Regulaminem forum serwisu Nauka w Polsce.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera