Stolica/Samsung otworzył centrum innowacji dla przedstawicieli biznesu

Nowe centrum innowacji - Samsung Mobile B2B Innovation Center - otwarto w piątek w Warszawie. To pierwsze tego typu centrum innowacji Samsunga w Europie. Przedsiębiorcy będą mogli w nim zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami firmy.

  • AGH w Krakowie będzie współpracować z Samsungiem

    Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie podpisała porozumienie o współpracy z firmą Samsung Electronics - poinformowała we wtorek uczelnia. Celem umowy jest prowadzenie wspólnych inicjatyw badawczo-rozwojowych oraz dydaktycznych.

  • Technologia

    Samsung Electronics Polska uruchomił Centrum Badań i Rozwoju w Łodzi

    Samsung Electronics Polska otworzył w środę w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju. To trzeci tego typu ośrodek Samsunga w Polsce, w którym opracowywane będą technologie wykorzystywane m.in. w smartfonach serii Galaxy S. W pierwszym etapie zatrudniać będzie ponad 100 osób.

Najpopularniejsze

  • 12.12.2025. Uczestnicy gali wręczenia nagród XXI edycji ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki, 12 bm. w Centrum Prasowym PAP w Warszawie. Spośród 24 finalistów wyłoniony został zwycięski naukowiec, animator, instytucja, zespół i przedstawiciel mediów, popularyzujący naukę. Kapituła wskazała także laureata nagrody głównej i dwóch wyróżnień. Konkurs Popularyzator Nauki organizowany jest przez serwis Nauka w Polsce, wydawany przez Fundację Polskiej Agencji Prasowej. PAP/Albert Zawada

    Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Prof. Ignatowicz: niektóre gatunki owadów przez wieki miały reputację złowieszczych

  • W piątek poznamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera