świętokrzyskie centrum onkologii

Fot. Adobe Stock

Świętokrzyskie Centrum Onkologii otrzyma prawie 6 mln zł na rozwój badań klinicznych

Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych przy Świętokrzyskim Centrum Onkologii otrzyma niemal 6 mln zł dofinansowania z KPO. Środki zostaną przeznaczone na rozwój infrastruktury badawczej oraz wdrożenie narzędzi teleinformatycznych, co ma poprawić dostęp pacjentów do innowacyjnych metod leczenia.

  • 15.02.2021 PAP/Leszek Szymański
    Zdrowie

    Kielce/ Pierwsza robotyczna operacja usunięcia raka jelita grubego w centrum onkologii

    Specjaliści z kliniki chirurgii onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii (ŚCO) wykonali w środę pierwszą w regionie robotyczną operację usunięcia raka jelita grubego. To czwarta w tej placówce grupa lekarzy, która podczas operacji korzysta z asysty robota da Vinci.

  • Fot. Fotolia

    Politechnika Świętokrzyska współpracuje ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii

    Politechnika Świętokrzyska rozpoczyna współpracę ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii. Umowa o współpracy naukowo-badawczej, podpisana we wtorek przez obie instytucje, dotyczy m.in. możliwości zastosowania osiągnięć nanotechnologii w medycynie.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Polscy naukowcy współtwórcami gorsetu do leczenia skoliozy u młodzieży

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

  • Powszechnie stosowany olej sprzyja otyłości

  • Niespodziewane wyleczenie z HIV

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera