Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Jadwiga Emilewicz. Fot. PAP/Paweł Supernak 08.09.2017

Emilewicz: są pieniądze dla wynalazców i twórców innowacyjnych projektów

Są pieniądze dla wynalazców, pomysłodawców innowacyjnych projektów, by mogli zrealizować swoje przedsięwzięcia - powiedziała PAP wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz. Z myślą o nich ruszy pilotaż projektu "Dobry pomysł". Dodała, że budżet programu to 2 mln zł.

  • 450 mln euro dla MIŚ na wsparcie komercjalizacji badań i rozwoju

    Małe i średnie firmy działające w obszarze nowoczesnych technologii uzyskają 450 mln euro dzięki umowie podpisanej w środę w Warszawie. "Budujemy pomost pomiędzy nauką i gospodarką" - mówił podczas tego spotkania wicepremier, szef resortu nauki Jarosław Gowin.

Najpopularniejsze

  • 12.12.2025. Uczestnicy gali wręczenia nagród XXI edycji ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki, 12 bm. w Centrum Prasowym PAP w Warszawie. Spośród 24 finalistów wyłoniony został zwycięski naukowiec, animator, instytucja, zespół i przedstawiciel mediów, popularyzujący naukę. Kapituła wskazała także laureata nagrody głównej i dwóch wyróżnień. Konkurs Popularyzator Nauki organizowany jest przez serwis Nauka w Polsce, wydawany przez Fundację Polskiej Agencji Prasowej. PAP/Albert Zawada

    Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Rząd przyjął projekt ustawy dot. zapomóg dla doktorantów

  • Prof. Ignatowicz: niektóre gatunki owadów przez wieki miały reputację złowieszczych

  • W piątek poznamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Popularyzator Nauki

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Składnik czekolady może opóźniać starzenie

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera